Macky Sall : “Ce qui m’a fait mal à Pikine…”

Macky Sall ne s’est jusque-là pas prononcé sur le sabotage du meeting de clôture de la campagne des législatives de juillet 2017. Au palais présidentiel, il a fait face aux responsables Apristes de Pikine samedi dernier. Occasion saisie pour savonner ces derniers, selon L’Observateur.

« C’était du sabotage et c’est déplorable, c’est à la limite irresponsable. Vous avez eu le privilège d’abriter le meeting de clôture de la coalition. Ce n’est pas normal que des responsables sabotent un meeting de clôture et empêchant la tête de liste de prendre la parole. Cela m’a fait très mal. Je ne suis pas prêt à tolérer de tels actes », s’est lâché le Chef de l’Etat.

905 Commentaires

  1. Ԝonderful beat ! I wish to apprentice whilst you amend уoսr site, how can i subscribe foor a blog site?
    The account helped me a аcсeptable deal. I weгe a
    little bit acqᥙainted of this your broadcast offered shiny clear concept.

  2. I think other site proprietors should take this site as an model, very clean and excellent user friendly style and design, let alone the content. You are an expert in this topic!

  3. I was recommended this website by way of my cousin. I am
    not positive whether or not this put up is written by him as nobody else
    recognise such unique about my trouble. You’re amazing! Thank you!

  4. Tһanks for oes marvelous posting! I quit еnjoyeed reading it, you may be
    a great author. I will ensre that I bookmark your blog and definitely wilⅼ come back in the foreseeable future.
    I want tо encourage youгself to continue your great job, have a
    nice afternoon!

  5. Hey there! This is my first visit to your blog!
    We are a group of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.

    Your blog provided us valuable information to work on. You
    have done a marvellous job!

Comments are closed.